Značka: od vize k vyšším ziskům

Get it

Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Leslie De Chernatony, 1953-
Other Authors
Eva Nevrlá
Document Type
Books
Physical Description
xiii, 315 s. : il. ; 24 cm
Published
Brno : Computer Press, 2009
Edition
Vyd. 1.
Series
Business books (Computer Press)
Praxe manažera (Computer Press)
Subjects
Item Description
Přeloženo z angličtiny?
Bibliography
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-251-2007-1 (váz.)

:


Please login to display connected libraries.

About Získej EDD

The Získej EDD service provides the delivery of electronic copies of parts of documents from library collections.
The service is operated by the National Technical Library in Prague.
It is a paid service.