Spotřební imaginace státního socialismu : reklama v Československu 1948-1989

Get it

Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Ondřej Táborský, 1981-
Other Authors
Lucie Česálková, 1983-
Document Type
Books
Physical Description
503 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty, faksimile ; 31 cm
Published
Praha : Národní muzeum : Akropolis, 2022
Edition
Vydání první
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7470-449-9
978-80-7036-710-0

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
LI_STARA
B 60.722
In-house only
Loading…
Lidická - studovna
B 60.722 v1