Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

To chci

Příručka přináší návod, co třeba podniknout, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání. Zaměřuje se na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Marek Šedivý, 1971-
Další autoři
Olga Medlíková, 1959-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
138 s. brož.
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2012
Vydání
1. vyd.
Témata
ISBN
978-80-247-4040-9

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
ČNB
N
249.00 Kč P-4481
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
D1 (na počkání)
P-4481