Paul Cézanne : kresby
Souboru 82 reprodukcí (kromě 5 obrázků v textu) je předeslána úvodní studie J. Siblíka, která se zabývá místem Cézannových kreseb v jeho tvorbě a jejich základní charakteristikou. Spatřuje v nich právem díla samostatnéumělecké hodnoty a revoluční změnu vidí v Cézannově novém nazírání na smysl čáry. Čarou předměty nerozděluje, … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 34 s. : 82 l. obr. příl.
- Published
-
Praha :
Odeon,
1969
- Edition
- Vyd. 1.
- Series
- Mistři světové kresby ;
sv. 9
- Subjects
- Item Description
- 4600 výt.
Franc. a něm. souhrn
Vysvětl. k obr. příl.
Obálka a vazba.: Milan Hegar - Bibliography
- Obsahuje bibliografii.
MARC
LEADER | 00000nam-a2200000-a-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw0150917 | ||
003 | CZ-ZlKKF | ||
005 | 20200602111955.1 | ||
007 | ta | ||
008 | 061031s1969----xr |||||||||||||||||cze|d | ||
015 | |a cnb000451753 | ||
035 | |a (OCoLC)16926054 | ||
040 | |a BOD003 |b cze |d BOD001 |d BOD031 | ||
041 | 0 | |a cze | |
043 | |a e-fr--- | ||
044 | |a xr | ||
072 | 7 | |a 75 |x Malířství |2 Konspekt |9 21 | |
080 | |a 74X Cézanne, P. |2 undef | ||
080 | |a 75(44) |2 MRF | ||
080 | |a (084.12) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Siblík, Jiří, |d 1912- |7 jk01111255 |4 aui | |
245 | 1 | 0 | |a Paul Cézanne : |b kresby / |c Jiří Siblík |
246 | 1 | 3 | |a Kresby |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Praha : |b Odeon, |c 1969 | ||
300 | |a 34 s. : |b 82 l. obr. příl. | ||
490 | 1 | |a Mistři světové kresby ; |v sv. 9 | |
500 | |a 4600 výt. | ||
500 | |a Franc. a něm. souhrn | ||
500 | |a Vysvětl. k obr. příl. | ||
500 | |a Obálka a vazba.: Milan Hegar | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii. | ||
520 | 2 | |a Souboru 82 reprodukcí (kromě 5 obrázků v textu) je předeslána úvodní studie J. Siblíka, která se zabývá místem Cézannových kreseb v jeho tvorbě a jejich základní charakteristikou. Spatřuje v nich právem díla samostatnéumělecké hodnoty a revoluční změnu vidí v Cézannově novém nazírání na smysl čáry. Čarou předměty nerozděluje, nýbrž naopak ji používá jako vzájemnou spojnici věcí. Postupně se Cézanne věnuje stále více akvarelům, kde vzrůstávýznam barvy. Viděné zpodobňuje synteticky, hledaje to, co je v prchavosti dojmu stále. | |
600 | 1 | 7 | |a Cézanne, Paul, |d 1839-1906 |7 jn19990001386 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a francouzské malířství |7 ph120370 |2 czenas |
651 | 7 | |a Francie |7 ge129152 |2 czenas | |
830 | 0 | |a Mistři světové kresby ; |v sv. 9 | |
910 | |a ZLG001 | ||
980 | |c 230938 |b 377700169054 |1 S 74X |t N |l 4SPK příruční knihovna |v P |d 20.2.1999 |r 0 |f 250.00 |x 7 | ||
996 | |b 322172 |l Ústřední knihovna |r 4SPK příruční knihovna |s P |a 0 |e ZLG001 |t ZLG001.322172 |