Jaký jsem učitel
Publikace seznamuje učitele s možnostmi jeho sebereflexe na základě použití autodiagnostické metody, která mu pomůže odpovědět na tři základní otázky: Jak žáci vnímají můj předmět? – Který typ žáků je v mém předmětu úspěšný? – Jak dobře své žáky znám? Autodiagnostická metoda dává učitelům možnost poznat specifiku … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 239 s. ; 23 cm
- Published
-
Praha :
Portál,
2010
- Edition
- Vyd. 1.
- Subjects
- Bibliography
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 978-80-7367-755-8 (brož.)
Select institution:
| Destination | Accessibility | Link | Link source |
|---|---|---|---|
| Digital library | Available in the NL CR premises | Digitalizovaný dokument | National Digital Library |
| Digital library | Copyrighted | Digitalizovaný dokument | Moravian Library in Brno - Kramerius |