Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření
Cílem publikace je předložit teoreticko-empirickou analýzu procesů utváření cílů a obsahů školního vzdělávání. Směřováním k tomuto cíli je hledáním odpovědi na otázku, kudy vede cesta od oborových cílů a obsahů ke kurikulárním cílům a obsahům, od učiva k žákovským znalostem, dovednostem, kompetencím či jiným dispozicím. … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 181 s. : il. ; 23 cm
- Published
-
Brno :
Paido,
2009
- Edition
- 1. vyd.
- Series
- Pedagogický výzkum v teorii a praxi
- Subjects
- Item Description
- 300 výt.
- Bibliography
- Obsahuje bibliografii a rejstříky
- ISBN
- 978-80-7315-194-2 (brož.)
Select institution:
Holdings
Help| Availability | Status | Department | Collection | Location | Description | Note | Call # | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Outside loan
|
Loading…
|
Ústřední knihovna
|
4DNL naučná dospělí
|