Každý je na něco chytrý : jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence
Kniha pomáhá dětem ve stáří kolem osmého až dvanáctého roku pochopit, „na co jsou chytré“ a jak mohou své přednosti využít k tomu, aby se rozvíjely i v jiných oblastech. Pracuje s osmi druhy inteligence, jak je formulovala teorie mnohočetné inteligence Howarda Gardnera. Děti mohou zjišťovat, jestli jsou „chytré na slova“, „hudebně … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 253 s. : il. ; 23 cm
- Vydáno
-
Praha :
Portál,
2011
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-262-0019-2 (brož.)
Vybrat instituci:
MARC
| LEADER | 00000nam a2200000-a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 016310002205100 | ||
| 003 | CZ-HbKKV | ||
| 005 | 20240717012519.2 | ||
| 008 | 120126s2011----xr-|||||||||||||||||cze-d | ||
| 015 | |a cnb002233667 | ||
| 020 | |a 978-80-262-0019-2 (brož.) : |c 305.00 Kč | ||
| 040 | |a HBG001 |b cze | ||
| 041 | 1 | |a cze |h eng | |
| 072 | 7 | |a 373.2/.3 |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání |2 Konspekt | |
| 072 | 7 | |a 0/9-053.2 |x Literatura pro děti a mládež (naučná) |2 Konspekt | |
| 080 | |a 316.346.32-053.5 |2 MRF | ||
| 080 | |a 159.956.2 |2 MRF | ||
| 080 | |a 159.928.23 |2 MRF | ||
| 080 | |a 159.923.5 |2 MRF | ||
| 080 | |a 37.03-053.2 |2 MRF | ||
| 080 | |a (0.053.2) |2 MRF | ||
| 080 | |a (0.062) |2 MRF | ||
| 100 | 1 | |a Armstrong, Thomas, |d 1951- |7 xx0144580 |4 aut | |
| 245 | 1 | 0 | |a Každý je na něco chytrý : |b jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence / |c Thomas Armstrong ; [z anglického originálu přeložil Martin Škapa] |
| 246 | 0 | |a Jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence | |
| 250 | |a Vyd. 1. | ||
| 260 | |a Praha : |b Portál, |c 2011 | ||
| 300 | |a 253 s. : |b il. ; |c 23 cm | ||
| 504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy | ||
| 520 | 2 | |a Kniha pomáhá dětem ve stáří kolem osmého až dvanáctého roku pochopit, „na co jsou chytré“ a jak mohou své přednosti využít k tomu, aby se rozvíjely i v jiných oblastech. Pracuje s osmi druhy inteligence, jak je formulovala teorie mnohočetné inteligence Howarda Gardnera. Děti mohou zjišťovat, jestli jsou „chytré na slova“, „hudebně chytré“, „chytré na logiku“, „obrazově chytré“, „tělesně chytré“, „chytré na lidi“, „chytré na sebe“ či „chytré na přírodu“. Dobře strukturovanou knihu mohou využít nejen děti samy, ale i rodiče, pedagogové a vychovatelé, kteří se v individuálních i skupinových programech zaměřují na všestranný rozvoj dětí a chtějí je podpořit v tom, že každé z nich má nějaké přednosti a svůj způsob, jak se rozvíjet v oblastech, v nichž se mu zatím moc nedaří. | |
| 650 | 0 | 7 | |a děti školního věku |7 ph119714 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a inteligence (schopnost) |7 ph121140 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a talent |7 ph116394 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a rozvoj osobnosti |7 ph194683 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a výchova dítěte |7 ph127420 |2 czenas |
| 655 | 7 | |a publikace pro děti |7 fd133156 |2 czenas | |
| 655 | 7 | |a populárně-naučné publikace |7 fd131864 |2 czenas | |
| 700 | 1 | |a Škapa, Martin, |d 1982- |7 xx0146471 |4 trl | |
| 765 | 0 | |t You're smarter than you think: a kid's guide to multiple intelligences | |
| 910 | |a HBG001 |b N59584 | ||
| 996 | |b 317000316155 |e HBG001 |h N59584 |l Sklad |s A |a 0 |t HBG001.317000316155 | ||
| 996 | |b 317000316156 |e HBG001 |h N59584 |l Nuselská - pobočka |s A |a 0 |t HBG001.317000316156 | ||
| 996 | |b 317000316157 |e HBG001 |h N59584 |l Sklad |s A |a 0 |t HBG001.317000316157 | ||
| 997 | |t KN | ||