Jak rozvíjet místní cestovní ruch

Get it

Autoři se věnují problematice spolupráce městských zastupitelstev s institucemi, firmami a podnikateli ze sektoru cestovního ruchu. Publikace přibližuje specifika cestovního ruchu, využití základních marketingových nástrojů a aplikace marketingového mixu na podmínky cestovního ruchu (produkt, cena, distribuce, marketingová komunikace), možnosti full description

Saved in:

Bibliographic Details

Other Authors
Miroslav Foret
Věra Foretová
Document Type
Books
Physical Description
178 s. : il. ; 23 cm
Published
xr Praha Grada 2001
Edition
1. vyd.
Series
Manažer
Subjects
Item Description
Obsahuje bibliografii a rejstřík
Converted from MODS 3.6 to MARCXML using MODS3-6_MARC21slim_XSLT1-0.xsl (Revision 3.03 20200416)
ISBN
80-247-0207-X

Select institution:

Destination Accessibility Link Link source
Digital library DNNT: Available for registered Digitalizovaný dokument National Digital Library