Public relations jako ovlivňování mínění jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha aspektech společenského života, zejména v marketingu a obchodu, politice nebo … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 165 s. : il., faksim. ; 25 cm
- Vydáno
-
Praha
Grada
2007
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Manažer Komunikace
- Témata
- Popis jednotky
- Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Converted from MODS 3.6 to MARCXML using MODS3-6_MARC21slim_XSLT1-0.xsl (Revision 3.03 20200416) - ISBN
- 978-80-247-1903-0
Vybrat instituci:
Záznam není součástí řezu
| Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
|---|---|---|---|
| Digitální knihovna | Dostupné v prostorách NK ČR | Digitalizovaný dokument | Národní digitální knihovna |
| Digitální knihovna | Autorsky chráněné | Digitalizovaný dokument | Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius |