Public relations jako ovlivňování mínění jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat

To chci

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha aspektech společenského života, zejména v marketingu a obchodu, politice nebo celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Jozef Ftorek, 1973-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
165 s. : il., faksim. ; 25 cm
Vydáno
Praha Grada 2007
Vydání
1. vyd.
Edice
Manažer Komunikace
Témata
Popis jednotky
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Converted from MODS 3.6 to MARCXML using MODS3-6_MARC21slim_XSLT1-0.xsl (Revision 3.03 20200416)
ISBN
978-80-247-1903-0

Vybrat instituci:

Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna Dostupné v prostorách NK ČR Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius