Jak se děti učí významu slov
Jak děti zjistí, že slovo „pes“ označuje psa a ne třeba kočku, auto anebo člověka? Jak poznají, co znamenají slovesa „myslet“ nebo „věřit“, přídavná jména „dobrý“ či „bílý“, anebo třeba slova označující abstraktní jevy, jako jsou „hypotéka“ nebo „příběh“? Děti si slova osvojují poměrně rychle, obvykle … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 294 stran : ilustrace ; 24 cm
- Published
-
Praha :
Univerzita Karlova v Praze, Nakladatelství Karolinum,
2015
- Edition
- První české vydání
- Series
- Lingvistika (Karolinum)
- Subjects
- Item Description
- Terminologický slovník
- Bibliography
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
- ISBN
- 978-80-246-3095-3
Institutions
- Academy of Sciences Library
- Comenius Library of Education
- Eduard Petiška Library Brandýs nad Labem
- František Bartoš Regional Library in Zlín
- Jihlava Town Library
- Karel Dvořaček Library in Vyškov
- Kroměříž Public Library
- Moravian Library in Brno
- Moravian-Silesian Research Library in Ostrava
- Municipal Library in Havířov
- Municipal Library of Hradec Králové
- Municipal Library of Prague
- Municipal Library Tábor
- National Library of Czech Republic
- Palacký University in Olomouc
- Portal CASLIN
- Regional Library of Pardubice
- Regional Library of Vysočina
- Research Library in Liberec (current record)
- Research Library in Olomouc
- The Central Bohemian Library in Kladno
- The Education and Research Library of the Pilsener Region
- The Research Library in Hradec Kralové
- The Research Library of South Bohemia in České Budějovice
- Ústí Regional Library