Absorbující mysl : vývoj a výchova dětí od narození do šesti let

To chci

Povrchní vykladači někdy tvrdí, že základem montessoriovského přístupu je ponechat dítěti naprostou volnost a nikterak ho neomezovat. Samotná volnost a neomezování vedou však u dítěte k sobectví, k neschopnosti přizpůsobit se a později i k nerespektování pravidel lidského soužití. Jejich uplatňování ovšem musí být cílené a systematické. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Maria Montessori, 1870-1952
Další autoři
Radek Glabazňa, 1980-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
301 stran : ilustrace ; 20 cm
Vydáno
Praha : Portál, 2018
Vydání
Vydání první
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z anglické verze italského originálu
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy
ISBN
9788026213932

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 i 4500
001
005 20190820171418.0
008 190102s2018 xr a|||e|||cze000|0|cze d
015 |a cnb003039207 
020 |a 9788026213932  |q (brožováno) :  |c 379.00 Kč 
040 |a BEG001  |b cze  |e rda 
041 1 |a cze  |k eng  |h ita 
072 7 |a 373.2/.3  |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání  |2 Konspekt 
080 |a 612.65  |2 MRF 
080 |a 159.922.72  |2 MRF 
080 |a 159.922.7  |2 MRF 
080 |a 37.03-053.2  |2 MRF 
080 |a 37.013-028.79  |2 MRF 
080 |a 37.091.4  |2 MRF 
080 |a (042.3)  |2 MRF 
100 1 |a Montessori, Maria,  |d 1870-1952  |7 jn19990005798  |4 aut 
240 1 0 |a Mente del bambino.  |l Česky  |7 aun20191019237 
245 1 0 |a Absorbující mysl :  |b vývoj a výchova dětí od narození do šesti let /  |c Maria Montessori ; z anglického originálu The absorbent mind přeložil Radek Glabazňa 
250 |a Vydání první 
264 1 |a Praha :  |b Portál,  |c 2018 
300 |a 301 stran :  |b ilustrace ;  |c 20 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Přeloženo z anglické verze italského originálu 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
520 2 |a Povrchní vykladači někdy tvrdí, že základem montessoriovského přístupu je ponechat dítěti naprostou volnost a nikterak ho neomezovat. Samotná volnost a neomezování vedou však u dítěte k sobectví, k neschopnosti přizpůsobit se a později i k nerespektování pravidel lidského soužití. Jejich uplatňování ovšem musí být cílené a systematické. Rozhodujícím faktorem je rozpoznání činností přirozených, vedoucích k rozvoji osobnosti, od činností deviantních, vedoucích k destrukci nebo tyranizování okolí. Naprostá svoboda platí jen u činností přirozených. K těm je dítě nutno přivést, a to vůbec není jednoduché 
650 0 7 |a vývoj dítěte  |7 ph127471  |2 czenas 
650 0 7 |a psychologie dítěte  |7 ph117256  |2 czenas 
650 0 7 |a výchova dítěte  |7 ph127420  |2 czenas 
650 0 7 |a reformní pedagogika  |7 ph125065  |2 czenas 
650 0 7 |a metoda Montessori  |7 ph122781  |2 czenas 
655 7 |a přednášky  |7 fd133199  |2 czenas 
700 1 |a Glabazňa, Radek,  |d 1980-  |7 jo2005267905  |4 trl 
765 0 8 |i Název anglické verze:  |t Absorbent mind 
901 |b 9788026213932  |f 1. vydání  |o 20181218 
910 |a BEG001 
998 |a 003039207 
996 |b 313600189380  |h 37.03  |l POBOCKA  |r DOSPELE  |s A  |n 15  |a 0  |w 99866  |t BEG001.99866