Hudební psychologie

Get it

Muzikolog a psycholog Marek Franěk se věnuje vztahu mezi nadáním hudebním a matematickým a školním prospěchem vůbec, zabývá se hudbou v reklamě, táže se, zda existuje tzv. Mozartův efekt a hledá jeho praktické využití. V samostatné kapitole autor zkoumá vliv hudby v prenatálním období. Cílem knihy je orientovat studenty v základních full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Marek Franěk, 1956-
Document Type
Books
Physical Description
238 s. : il. ; 21 cm
Published
Praha : Karolinum, 2007
Edition
1. vyd.
Subjects
Item Description
1. vyd.
Obsahuje obrázky, grafy
Bibliography
Bibliografie na s. 217-238
ISBN
9788024609652

Select institution:

MARC

LEADER 00000nam a2200000 4500
001
005 20190113012534.0
008 080414s2007 xr ||||||||||||||czecze d
020 |a 9788024609652  |q (brož.) 
020 |c 240.00 Kč 
040 |a KAG503  |b cze 
080 |a 78  |2 h 
100 1 |a Franěk, Marek,  |d 1956-  |7 jo20000082562  |4 aut 
245 1 0 |a Hudební psychologie /  |c Marek Franěk 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Karolinum,  |c 2007 
300 |a 238 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
500 |a 1. vyd. 
500 |a Obsahuje obrázky, grafy 
504 |a Bibliografie na s. 217-238 
653 |a hudba  |a psychologie  |a sluchové  |a vnímání  |a hudební  |a systémy  |a činnosti  |a vývoj  |a talent  |a výchova  |a vliv 
910 |a KAG503 
996 |b 316602005197  |h HUR 78  |l HLAVNI  |r DOSPELE  |s A  |n 29  |a 0  |w 84070  |t KAG503.84070