Inkluzivní vzdělávání
Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní otázkou tedy není, ZDA může být dítě vzděláváno v běžné škole, … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 217 s. : il.
- Published
-
Praha :
Grada Publishing,
2010
- Edition
- Vyd. 1.
- Series
- Pedagogika (Grada)
- Subjects
- ISBN
- 978-80-247-3070-1
Select institution:
Holdings
Help| Availability | Status | Department | Collection | Location | Description | Note | Call # | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Outside loan
|
Loading…
|
Tds - Ústřední půjčovna sklad
|
|
242835 |