Co je nového ve vzdělávání
Zapomeňte na poslední i příští nepovedenou reformu školství. Co stálo u vzniku problémů, které dnes pozorujeme ve vzdělávacím systému? Tomáš Feřtek se zamýšlí nad vlivem poznatků z neurověd, technologického boomu i sociálních nerovností na to, do jakých škol dnes chodí děti. Popisuje, jak se mění způsob nabývání vědomostí, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 97 stran ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Nová beseda,
2015
- Vydání
- 1. vydání
- Edice
- Co je nového
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 9788090608924
MARC
LEADER | 00000nam a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | |||
005 | 20230207063236.0 | ||
008 | 160519s2015 xr ||||e|||cze001|e|cze d | ||
015 | |a cnb002733705 | ||
020 | |a 9788090608924 |q (brožováno) : |c 240.00 Kč | ||
040 | |a STG001 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b cze |b eng | |
043 | |a e-xr--- | ||
045 | |a x-y- | ||
072 | 7 | |a 37.014 |x Vzdělávací a výchovná politika |2 Konspekt | |
080 | |a 37.0 |2 MRF | ||
080 | |a 316 |2 MRF | ||
080 | |a 371 |2 MRF | ||
080 | |a 37.014.5 |2 MRF | ||
080 | |a 37.0:001.895 |2 MRF | ||
080 | |a (437.3) |2 MRF | ||
080 | |a (0:82-4) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Feřtek, Tomáš, |d 1962- |7 mzk2002113201 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Co je nového ve vzdělávání / |c Tomáš Feřtek |
250 | |a 1. vydání | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Nová beseda, |c 2015 | |
300 | |a 97 stran ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a CJN ; |v 002 | |
504 | |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík | ||
520 | 2 | |a Zapomeňte na poslední i příští nepovedenou reformu školství. Co stálo u vzniku problémů, které dnes pozorujeme ve vzdělávacím systému? Tomáš Feřtek se zamýšlí nad vlivem poznatků z neurověd, technologického boomu i sociálních nerovností na to, do jakých škol dnes chodí děti. Popisuje, jak se mění způsob nabývání vědomostí, prohlubování poznání, či motivace učit se. Situaci ve školství z titulních stránek novin dává autor do kontextu a ukazuje, jak se české školství za posledních deset let proměnilo | |
546 | |a České a anglické resumé | ||
648 | 4 | |a 20.-21. století | |
650 | 0 | 7 | |a vzdělávání |z Česko |y 20.-21. století |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a vzdělávání |x sociologické aspekty |y 20.-21. století |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a vzdělávací systémy |7 ph127310 |z Česko |y 20.-21. století |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a vzdělávací politika |7 ph127308 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a inovace ve vzdělávání |7 ph242427 |2 czenas |
653 | |a školství |a pedagogika |a vzdělávání |a vzdělanost |a politika |a úvahy | ||
655 | 7 | |a úvahy |7 fd134000 | |
830 | 0 | |a Co je nového | |
910 | |a STG001 | ||
996 | |b 316100252246 |h 37 |l POBOCKA |r DOSPELE |s A |n 2 |a 0 |w 71178 |t STG001.71178 |