Rétorika pro obchodníky i běžný život
Titul je určen pro ty, pro které je vysvětlování a přesvědčování denním chlebem – obchodníky, ale také manažery, učitele, politiky ad. Nabídne jim ucelený kurz, jehož úkolem je vylepšit vystupování, mluvu, ale především argumentaci. Projde nejčastější námitky a poradí, jak se na ně co nejlépe připravit a jak je v praxi zvládnout. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 327 s. : il. + 1 DVD
- Vydáno
-
Brno :
Computer Press,
2011
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- psychologie osobnosti > sociologie > sociální komunikace > rétorika > řečnictví > dějiny rétoriky > interpersonální komunikace > veřejné vystupování > obchodní komunikace > mediální komunikace > manažerská komunikace > komunikační dovednosti > verbální komunikace > neverbální komunikace > mluvený projev > písemný projev > jazykové dovednosti > stylistika > prezentace > vyjednávání > asertivita > etika > řešení konfliktů > typologie osobnosti > osobnosti > ukázky z projevů > příručky
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 978-80-251-3052-0