Marketing očima světových marketing manažerů

To chci

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima. Titul je určen: - pro celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Michael R. Solomon, 1956-
Další autoři
Greg W. Marshall
Elnora W. Stuart
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
[24], vi, 572 s. : il. (některé barev.), portréty, faksim. ; 30 cm
Vydáno
Brno : Computer Press, c2006
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Business books (Computer Press)
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Terminologický slovník
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
80-251-1273-X

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 nkc20061698315
003 CZ PrNK
005 20070123171301.0
007 ta
008 061120s2006 xr ach e p 001 0 cze
015 |a cnb001698315 
020 |a 80-251-1273-X  |q (váz.) :  |c Kč 1200,00 
035 |a (OCoLC)85723733 
040 |a BOA001  |b cze  |d ABA001 
041 1 |a cze  |h eng 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a (075)  |2 MRF 
100 1 |a Solomon, Michael R.,  |d 1956-  |7 mzk2006368085  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing očima světových marketing manažerů /  |c Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart ; [překlad Vladimír Paulíny] 
246 1 8 |a Marketing 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Brno :  |b Computer Press,  |c c2006 
300 |a [24], vi, 572 s. :  |b il. (některé barev.), portréty, faksim. ;  |c 30 cm 
490 1 |a Business books 
500 |a Přeloženo z angličtiny 
500 |a Terminologický slovník 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
655 7 |a učebnice  |7 fd133770  |2 czenas 
655 9 |a textbooks  |2 eczenas 
700 1 |a Marshall, Greg W.  |7 mzk2006368086  |4 aut 
700 1 |a Stuart, Elnora W.  |7 mzk2006368087  |4 aut 
765 0 |t Marketing: real people, real choices  |9 Česky 
830 0 |a Business books (Computer Press)  |0 s 
856 4 1 |u http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:121adcb0-ac7c-11e4-a7a2-005056827e51  |y Digitalizovaný dokument  |x NDK 
910 2 |a BOA001  |b 3-1176.965 
990 |a BK 
991 |b 200611  |c NOV 
995 |a 01 
996 6 |b 2610294360  |c 3-1176.965  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 38  |p p.v.  |w 000832956  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P  |t BOA001.MZK01000832956.MZK50000832956000010 
996 7 |b 2610294361  |c 3-1176.965  |l Vol.výběr  |r VV 1p  |n 89  |p p.v.  |h 658.7/.8 SOL  |w 000832956  |u 000020  |a 0  |e BOA001  |j MZK50  |s A  |t BOA001.MZK01000832956.MZK50000832956000020