Brand building : budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh

Get it

Vytvoření silné značky a její úspěšné uvedení na trh. Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky, a také studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, jimž objasní řadu reklamních a marketingových termínů, full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
David A. Aaker, 1938-
Other Authors
Vilém Jungmann
Document Type
Books
Physical Description
xiv, 312 s. : il. ; 23 cm
Published
Brno : Computer Press, 2003
Edition
Vyd. 1.
Series
Praxe manažera
Subjects
Item Description
Přeloženo z angličtiny
Bibliography
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
80-7226-885-6

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Limited
Loading…
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
sklad
II 132260
In-house only
Loading…
SKLAD KLEMENTINUM 3
sklad
54 F 070342