Inkluzivní vzdělávání
Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní otázkou tedy není, ZDA může být dítě vzděláváno v běžné škole, … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 217 s. : il
- Published
-
Praha :
Grada,
2010
- Edition
- Vyd. 1
- Series
- Pedagogika
- Subjects
- Bibliography
- Obsahuje bibliografii a rejstříky
- ISBN
- 9788024730707
Destination | Accessibility | Link | Link source |
---|---|---|---|
Digital library | Copyrighted | Digitalizovaný dokument | Moravian Library in Brno - Kramerius |
Digital library | Available in the NL CR premises | Digitalizovaný dokument | National Digital Library |
Web | e-book | The Research Library of South Bohemia in České Budějovice |