Brand building : budování obchodní značky
Vytvoření silné značky a její úspěšné uvedení na trh. Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky, a také studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, jimž objasní řadu reklamních a marketingových termínů, … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Document Type
- Books
- Physical Description
- xiv, 312 s. : il. ; 24 cm
- Published
-
Brno :
Computer Press,
2003
- Edition
- Vyd. 1.
- Series
- Business books
Praxe manažera - Subjects
- Item Description
- Přeloženo z angličtiny
- Bibliography
- Obsahuje rejstřík
- ISBN
- 80-7226-885-6
Please login to display connected libraries.
About Získej EDD
The Získej EDD service provides the delivery of electronic copies of parts of documents from library collections.
The service is operated by the National Technical Library in Prague.
It is a paid service.