Jak se děti učí významu slov

Get it

Jak děti zjistí, že slovo „pes“ označuje psa a ne třeba kočku, auto anebo člověka? Jak poznají, co znamenají slovesa „myslet“ nebo „věřit“, přídavná jména „dobrý“ či „bílý“, anebo třeba slova označující abstraktní jevy, jako jsou „hypotéka“ nebo „příběh“? Děti si slova osvojují poměrně rychle, obvykle full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Paul Bloom, 1963-
Other Authors
Jan Chromý, 1983-
Document Type
Books
Physical Description
294 stran : ilustrace ; 24 cm
Published
Praha : Univerzita Karlova v Praze, Nakladatelství Karolinum, 2015
Edition
První české vydání
Series
Lingvistika (Karolinum)
Subjects
Item Description
Terminologický slovník
Bibliography
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN
978-80-246-3095-3

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
OSVOKL
J 339765