Marketing

To chci

Tato kapesní příručka se zabývá základy marketingu, tedy základními pojmy, kterým musíte rozumět, chcete-li marketing proměnit v klíčovou složku úspěšné organizace. Přečtením této knihy se z vás nestanou marketingový odborníci, ale pochopíte základní pojmy a principy marketingu a získáte základy pro další studium. Pojmy vysvětlované celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Neil Russell-Jones
Další autoři
Phil Hailstone
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
128 s. : il.
Vydáno
Praha : Portál, 2005
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Management do kapsy ; [vol.] 1
Témata
Popis jednotky
Název originálu: The marketing pocketbook
Obsahuje černobílé ilustrace a grafy
ISBN
80-7367-008-9

Vybrat instituci:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
MSVK
sklad Kunčičky
G 292.915
Absenčně
Načítá se…
MSVK
sklad Kunčičky
G 292.915 a
Absenčně
Načítá se…
MSVK
sklad Kunčičky
G 292.915 b