Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali
Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 255 s. : il.
- Published
-
Praha :
Management Press,
2004
- Edition
- Vyd. 1.
- Subjects
- Bibliography
- Obsahuje rejstřík
- ISBN
- 80-7261-107-0
Please login to display connected libraries.
About Získej EDD
The Získej EDD service provides the delivery of electronic copies of parts of documents from library collections.
The service is operated by the National Technical Library in Prague.
It is a paid service.