Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali

Get it

Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Sergio Zyman
Other Authors
Irena Grusová
Armin A. Brott
Document Type
Books
Physical Description
255 s. : il.
Published
Praha : Management Press, 2004
Edition
Vyd. 1.
Subjects
Bibliography
Obsahuje rejstřík
ISBN
80-7261-107-0

:


Please login to display connected libraries.

About Získej EDD

The Získej EDD service provides the delivery of electronic copies of parts of documents from library collections.
The service is operated by the National Technical Library in Prague.
It is a paid service.