Strategie nákupu : krok za krokem

Get it

Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu se uvažovalo pouze o splnění plánu výroby a zajištění zásob materiálu, v lepším full description

Saved in:

Bibliographic Details

Other Authors
Radim Červený
Brno International Business School
Document Type
Books
Physical Description
xvii, 155 s. : il. ; 24 cm
Published
V Praze : C.H. Beck, 2013
Edition
Vyd. 1.
Series
C.H. Beck pro praxi
Subjects
Item Description
Terminologický slovník
Pod názvem: BIBS vysoká škola
Poznámky
Bibliography
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-7400-414-8 (brož.)

:


Please login to display connected libraries.

About Získej EDD

The Získej EDD service provides the delivery of electronic copies of parts of documents from library collections.
The service is operated by the National Technical Library in Prague.
It is a paid service.