Brand building : budování značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh

Get it

Vytvoření silné značky a její úspěšné uvedení na trh. Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky, a také studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, jimž objasní řadu reklamních a marketingových termínů, full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
David A. Aaker, 1938-
Other Authors
Vilém Jungmann
Document Type
Books
Physical Description
xiv, 312 s. : il.
Published
Brno : Computer Press, 2003
Edition
Vyd. 1.
Series
Business books (Computer Press)
Praxe manažera (Computer Press)
Subjects
Item Description
Obsahuje poznámky, rejstřík
ISBN
80-7226-885-6

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
Depozitář
N162631