Budoucnost konkurence : spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem

To chci

Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
C. K. Prahalad, 1941-
Další autoři
Venkatram Ramaswamy
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
277 s. : il. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2005
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Knihovna světového managementu ;
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
80-7261-126-7

: