Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání
Monografie pojednává o konceptu pedagogical content knowledge – didaktické znalosti obsahu, který byl na vědeckou scénu uveden koncem 80. let 20. století Lee S. Shulmanem. V průběhu dvou desetiletí se etabloval nejen v oborových didaktikách a kurikulárním výzkumu a vývoji, ale také v oblasti učitelského vzdělávání. Koncept didaktické … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 119 s. : il. ; 23 cm
- Published
-
Brno :
Paido,
2009
- Edition
- 1. vyd.
- Series
- Pedagogický výzkum v teorii a praxi
- Subjects
- Item Description
- 200 výt.
- Bibliography
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-7315-186-7
Institutions
- Academy of Sciences Library
- František Bartoš Regional Library in Zlín
- Moravian Library in Brno
- Moravian-Silesian Research Library in Ostrava
- National Library of Czech Republic
- Portal CASLIN
- Regional Library of Pardubice
- Research Library in Olomouc (current record)
- The Central Bohemian Library in Kladno
- The Education and Research Library of the Pilsener Region
- The Research Library in Hradec Kralové
- The Research Library of South Bohemia in České Budějovice
- Ústí Regional Library