Pravidla vkusu : jak se společnost rozhoduje, co je v kultuře hodnotné

Get it

Proč se lidem líbí různé věci? A jak to ovlivňuje jejich postavení ve společnosti? V šedesátých letech budila rocková hudba pohoršení, dnes rapeři dostávají literární ceny. Videohry byly donedávna vnímány pouze jako bezduchá zábava, dnes jsou předmětem seriózní kulturní kritiky. Na univerzitách se studují komiksy. Tyto a další full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Ondřej Špaček, 1983-
Other Authors
Marie Heřmanová
Michal Lehečka
Ludmiła Władyniak
Document Type
Books
Physical Description
263 stran
Published
Brno : Host, 2023
Edition
První vydání
Subjects
ISBN
978-80-275-1396-3

:


MARC

LEADER 00000cam a22000007i 4500
001 000716151
003 CZ-PrVSE
005 20240624075311.0
007 ta
008 240607s2023 xr fr 000 0 cze d
015 |a cnb003614042 
020 |a 978-80-275-1396-3  |q (brožováno) 
035 |a (OCoLC)1451769993 
040 |a KLG001  |b cze  |c ABA006  |d ABA006  |e rda 
072 7 |a 316.7  |x Sociologie kultury. Kulturní život  |2 Konspekt  |9 1 
072 9 |a 306  |x Culture and Institutions  |2 Conspectus  |9 1 
080 |a 7.011  |2 MRF_2003 
080 |a 72/76  |2 MRF_2014 
080 |a 7.073  |2 MRF_2003 
080 |a 7.01:111.852  |2 MRF_2003 
080 |a 316.344.3  |2 MRF_2003 
080 |a 316.72/.75  |2 MRF_2003 
080 |a (048.8:082)  |2 MRF_2003 
099 9 |a 316.7ŠPA 
100 1 |a Špaček, Ondřej,  |d 1983-  |7 xx0098946  |4 aut 
245 1 0 |a Pravidla vkusu :  |b jak se společnost rozhoduje, co je v kultuře hodnotné /  |c Ondřej Špaček, Marie Heřmanová, Michal Lehečka, Ludmiła Władyniak 
246 3 0 |a Jak se společnost rozhoduje, co je v kultuře hodnotné 
250 |a První vydání 
264 1 |a Brno :  |b Host,  |c 2023 
300 |a 263 stran 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
650 0 7 |a vkus  |7 ph127127  |2 czenas 
650 0 7 |a umění  |7 ph116538  |2 czenas 
650 0 7 |a autenticita (umění)  |7 ph890433  |2 czenas 
650 0 7 |a estetika  |7 ph117189  |2 czenas 
650 0 7 |a kulturní kapitál  |7 ph639360  |2 czenas 
650 0 7 |a kultura a společnost  |7 ph122010  |2 czenas 
655 7 |a kolektivní monografie  |7 fd501537  |2 czenas 
650 0 9 |a taste  |2 eczenas 
650 0 9 |a art  |2 eczenas 
650 0 9 |a authenticity (art)  |2 eczenas 
650 0 9 |a aesthetics  |2 eczenas 
650 0 9 |a cultural capital  |2 eczenas 
650 0 9 |a culture and society  |2 eczenas 
655 9 |a collective monographs  |2 eczenas 
700 1 |a Heřmanová, Marie  |7 xx0262029  |4 aut 
700 1 |a Lehečka, Michal  |7 uk2016909478  |4 aut 
700 1 |a Władyniak, Ludmiła  |7 mzk20221148760  |4 aut 
993 |a 010186913 
990 |a BK 
996 |b 3142369522  |c F237578  |e ABA006  |j UEP50  |l PSTUD  |n 1  |p N:P  |h 316.7ŠPA  |w 000716151  |x 4  |u 000010  |a 0  |s A  |t ABA006.000716151.UEP50000716151000010 
996 |b 3142371328  |c F237578a  |e ABA006  |j UEP50  |l PKMG  |n 0  |p N:P  |w 000716151  |x 4  |u 000020  |a 480  |s P  |t ABA006.000716151.UEP50000716151000020 
996 |b 4202146659  |c A 15076-V1  |e JHD001  |j UEP51  |l HPUVV  |n 0  |p N:P  |h 316.7ŠPA  |w 000716151  |u 000010  |a 0  |s A  |t ABA006.000716151.UEP51000716151000010