Marketing v otázkách a odpovědích

To chci

Kniha amerického profesora na Kellogg School of Management, Northwestern University seznamuje čtenáře formou otázek a odpovědí s hlavními marketingovými pojmy (segmentace, zacílení, umístění a diferenciace), s marketingovým nástrojem, známým jako 4P - produkt, cena (price), místo (place), a propagace (promotion). Kniha dále hovoří o marketingovém celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Philip Kotler, 1931-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
iv, 130 s. ; 23 cm
Vydáno
Brno : CP Books, 2005
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje rejstřík
ISBN
80-251-0518-0

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.