Odměny a tresty ve školní praxi

To chci

Příručka pro učitele se zabývá výchovnými prostředky v současném školství.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Robert Čapek, 1967-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
160 s. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2008
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Pedagogika (Grada)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-247-1718-0

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 nkc20071782170
003 CZ PrSKC
005 20080612113101.0
007 ta
008 080204s2008 xr e f 000 0 cze
015 |a cnb001782170 
020 |a 978-80-247-1718-0  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)228600672 
040 |a ABA001  |b cze  |d OLA001 
072 7 |a 37.09  |x Organizace výuky a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.091.5  |2 MRF 
080 |a 37.091.26/.27  |2 MRF 
080 |a 37.091.5  |2 MRF 
080 |a 37.064  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Čapek, Robert,  |d 1967-  |7 jn20020721213  |4 aut 
245 1 0 |a Odměny a tresty ve školní praxi /  |c Robert Čapek 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2008 
300 |a 160 s. ;  |c 21 cm 
490 1 |a Pedagogika 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 9 |a Příručka pro učitele se zabývá výchovnými prostředky v současném školství. 
520 9 |a Teoretický text učitele a lektora dospělých chce vést k revizi pohledů na řízení třídy, odměňování, trestání a hodnocení žáků. Čtivou formou, doplněnou řadou dokreslujících kazuistik, přináší pohled na české školství s jeho rekonstrukcí a kurikulárními reformami. Moderní přístup ke vzdělávání preferuje učit žáky dovednosti a přivádět je k vlastním postojům, nikoliv kázat neužitečné poznatky a nepraktická poučení. Jestliže učitelé trvají na pouhém hromadění poznatků, u žáků klesá oblíbenost školy a důvěra k učitelům. V důsledku toho musí pak učitelé používat donucovací a kázeňské prostředky vůči žákům, kteří se takovému způsobu brání. Autor definuje jako regulátory chování odměny a tresty, na modelových příkladech nabízí vhodné způsoby řešení. Zabývá se mravní výchovou a morálním vývojem, jejichž je škola důležitým faktorem. Závěrem předkládá výsledky standardizovaných dotazníků komunikačního klimatu třídy. 
650 0 7 |a odměny a tresty  |7 ph406511  |2 czenas 
650 0 7 |a hodnocení žáků  |7 ph120775  |2 czenas 
650 0 7 |a školní kázeň  |7 ph127809  |2 czenas 
650 0 7 |a klima školy  |7 ph249611  |2 czenas 
650 0 9 |a rewards and punishments  |2 eczenas 
650 0 9 |a evaluation of school children  |2 eczenas 
650 0 9 |a school discipline  |2 eczenas 
650 0 9 |a school environment  |2 eczenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
655 9 |a handbooks and manuals  |2 eczenas 
830 0 |a Pedagogika (Grada) 
900 |a ABA001  |b 17 
996 |e ABD005  |w 990009445650106986  |s NZ 
996 |e ABD014  |w 990009445650106986  |s NZ 
996 |e ABD026  |w 000056342  |s NZ 
996 |e ABD100  |w 000692823  |s NZ 
996 |e BOD001  |w 000541381  |s NZ 
996 |e BOD003  |w 000541381  |s NZ 
996 |e BOD006  |c LEV-6A/18/1  |w kpw0194491  |s NZ 
996 |e BOD032  |w 000541381  |s NZ 
996 |e BRG503  |w kpw01141167  |s NZ 
996 |e CBD005  |w 000070522  |s NZ 
996 |e CBD007  |w 000070522  |s NZ 
996 |e DCG302  |w 002000001104255  |s NZ 
996 |e HKD002  |c 80816-III  |w m0508110  |s NZ 
996 |e JEG502  |w kpw0153374  |s NZ 
996 |e LID001  |c A 62024  |w kpm01387795  |s NZ 
996 |e LNG501  |w 017330000261387  |s NZ 
996 |e LTG001  |w 50387  |s NZ 
996 |e MEG501  |w 002080000038443  |s NZ 
996 |e OPD001  |w 016470000496195  |s NZ 
996 |e OSD001  |c B75086  |w 000028015  |s NZ 
996 |e OSD002  |c 270697  |w kpw0167030  |s NZ 
996 |e OSG002  |c 2-6.2613  |w 001070005427907  |s NZ 
996 |e PND002  |c PEDKNM3475  |w 000129187  |s NZ 
996 |e PTG001  |w 017700000294719  |s NZ 
996 |e SUG001  |w mksu01123010  |s NZ 
996 |e SVG502  |w 109721  |s NZ 
996 |e ULD001  |w 0115297  |s NZ 
996 |e UOG507  |w 43838  |s NZ 
996 |e ZLD002  |w 38519  |s NZ 
996 |e ZRG001  |w kpw01110850  |s NZ 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=003338675&local_base=SKC