Sex v reklamě
Sex sells. Sex prodává. Tak zní jedno z nejotřepanějších hesel marketingu a reklamy. Ale jak reklamní tvůrci ve skutečnosti se sexuálními znaky pracují? Publikace Sex v reklamě mapuje a kategorizuje typy sexuálních informací, které se objevují v soudobé české tištěné reklamě. Autorka se zaměřuje především na skrytou komunikaci … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 158 s. : il. (některé barev.) ; 21 cm
- Published
-
Liberec :
Bor,
2010
- Edition
- Vyd. 1.
- Series
- Jazyky a texty
- Subjects
- Item Description
- Část. tištěno napříč
- Bibliography
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 978-80-86807-88-1
:
Holdings
Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability | Status | Department | Collection | Location | Description | Note | Call # | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Institute of Sociology of the Czech Academy of Sciences - Library
|
|
SEX/Ne | |||||
|
Charles University - Faculty of Arts Library
|
|
||||||
|
Charles University - Faculty of Social Sciences - Central Library
|
|
||||||
|
JABOK - The Institute of Social Pedagogy and Theology - Library
|
|
||||||
|
Masaryk University - Faculty of Arts - Central Library Brno
|
|
||||||
|
University of South Bohemia - Faculty of Theology - Josef Petr Ondok Library České Budějovice
|
|
||||||
|
Silesian University in Opava - University Library in Karvina
|
|
||||||
|
Silesian University in Opava - University Library
|
|
||||||
|
University Library of the University of Pardubice
|
|
80691 | |||||
|
Tomas Bata University in Zlín - Library
|
|