Sex v reklamě

Get it

Sex sells. Sex prodává. Tak zní jedno z nejotřepanějších hesel marketingu a reklamy. Ale jak reklamní tvůrci ve skutečnosti se sexuálními znaky pracují? Publikace Sex v reklamě mapuje a kategorizuje typy sexuálních informací, které se objevují v soudobé české tištěné reklamě. Autorka se zaměřuje především na skrytou komunikaci full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Lenka Vrtišková Nejezchlebová, 1978-
Document Type
Books
Physical Description
158 s. : il. (některé barev.) ; 21 cm
Published
Liberec : Bor, 2010
Edition
Vyd. 1.
Series
Jazyky a texty
Subjects
Item Description
Část. tištěno napříč
Bibliography
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-86807-88-1

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Institute of Sociology of the Czech Academy of Sciences - Library
SEX/Ne
Charles University - Faculty of Arts Library
Charles University - Faculty of Social Sciences - Central Library
JABOK - The Institute of Social Pedagogy and Theology - Library
Masaryk University - Faculty of Arts - Central Library Brno
University of South Bohemia - Faculty of Theology - Josef Petr Ondok Library České Budějovice
Silesian University in Opava - University Library in Karvina
Silesian University in Opava - University Library
University Library of the University of Pardubice
80691
Tomas Bata University in Zlín - Library