Sex v reklamě
Sex sells. Sex prodává. Tak zní jedno z nejotřepanějších hesel marketingu a reklamy. Ale jak reklamní tvůrci ve skutečnosti se sexuálními znaky pracují? Publikace Sex v reklamě mapuje a kategorizuje typy sexuálních informací, které se objevují v soudobé české tištěné reklamě. Autorka se zaměřuje především na skrytou komunikaci … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 158 s. : il. (některé barev.) ; 21 cm
- Vydáno
-
Liberec :
Bor,
2010
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Jazyky a texty
- Témata
- Popis jednotky
- Část. tištěno napříč
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 978-80-86807-88-1
:
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Knihovna Sociologického ústavu Akademie věd ČR, v.v.i.
|
|
SEX/Ne | |||||
|
Univerzita Karlova - Filozofická fakulta - Knihovna FF UK
|
|
||||||
|
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
|
|
||||||
|
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
|
|
||||||
|
Masarykova univerzita - Filozofická fakulta - Ústřední knihovna Brno
|
|
||||||
|
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Teologická fakulta - Knihovna Josefa Petra Ondoka
|
|
||||||
|
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
|
|
80691 | |||||
|
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|
|