Sex v reklamě

To chci

Sex sells. Sex prodává. Tak zní jedno z nejotřepanějších hesel marketingu a reklamy. Ale jak reklamní tvůrci ve skutečnosti se sexuálními znaky pracují? Publikace Sex v reklamě mapuje a kategorizuje typy sexuálních informací, které se objevují v soudobé české tištěné reklamě. Autorka se zaměřuje především na skrytou komunikaci celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Lenka Vrtišková Nejezchlebová, 1978-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
158 s. : il. (některé barev.) ; 21 cm
Vydáno
Liberec : Bor, 2010
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Jazyky a texty
Témata
Popis jednotky
Část. tištěno napříč
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-86807-88-1

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Knihovna Sociologického ústavu Akademie věd ČR, v.v.i.
SEX/Ne
Univerzita Karlova - Filozofická fakulta - Knihovna FF UK
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
Masarykova univerzita - Filozofická fakulta - Ústřední knihovna Brno
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Teologická fakulta - Knihovna Josefa Petra Ondoka
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
80691
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna