Tradiční a nové v marketingové komunikaci

Get it

Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Radim Bačuvčík, 1975-
Other Authors
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Document Type
Books
Physical Description
218 s. : il. ; 21 cm
Published
Zlín : VeRBuM, 2011
Edition
1. vyd.
Series
Protipóly marketingové komunikace
Subjects
Item Description
Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
200 výt.
Bibliography
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-87500-04-0 (brož.)

Select institution:

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
Lidická - půjčovna
C 344.238