Tradiční a nové v marketingové komunikaci

To chci

Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Radim Bačuvčík, 1975-
Další autoři
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
218 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Zlín : VeRBuM, 2011
Vydání
1. vyd.
Edice
Protipóly marketingové komunikace
Témata
Popis jednotky
Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
200 výt.
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-87500-04-0 (brož.)

Vybrat instituci:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Lidická - půjčovna
C 344.238