Bez loga

To chci

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Naomi Klein, 1970-
Další autoři
Pavel Kaas, 1969-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
510 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Argo ; Dokořán, 2005
Vydání
1. vyd.
Edice
Zip (Argo : Dokořán)
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
80-7203-671-8
80-7363-010-9

:


Instituce