Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Get it

Příručka přináší návod, co třeba podniknout, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání. Zaměřuje se na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat.

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Marek Šedivý, 1971-
Other Authors
Olga Medlíková, 1959-
Document Type
Books
Physical Description
138 s. brož.
Published
Praha : Grada Publishing, 2012
Edition
1. vyd.
Subjects
ISBN
978-80-247-4040-9

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
ČNB
N
249.00 Kč P-4481
Outside loan
Loading…
Knihovna ČNB
D1 (na počkání)
P-4481