Spotřební imaginace státního socialismu : reklama v Československu 1948-1989

To chci

Socialistická reklama a propagace v poválečném Československu. Kniha přistupuje k reklamě jako k formě komunikace, v níž se protínají státní zájmy hospodářské politiky, spotřební kultura, umělecký svět a proměňující se podmínky mediálního provozu. Reklama jako figurační rozhraní. Myslet spotřební imaginaci socialisticky - aktéři celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Ondřej Táborský, 1981-
Další autoři
Lucie Česálková, 1983-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
503 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty, faksimile
Vydáno
Praha : Národní muzeum : Akropolis, 2022
Vydání
Vydání první
Témata
Popis jednotky
Seznam zkratek
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7470-449-9
978-80-7036-710-0

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
STUD
N
1399.00 Kč 36036
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
Volný výběr
36036