Spotřební imaginace státního socialismu : reklama v Československu 1948-1989
Socialistická reklama a propagace v poválečném Československu. Kniha přistupuje k reklamě jako k formě komunikace, v níž se protínají státní zájmy hospodářské politiky, spotřební kultura, umělecký svět a proměňující se podmínky mediálního provozu. Reklama jako figurační rozhraní. Myslet spotřební imaginaci socialisticky - aktéři … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 503 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty, faksimile
- Vydáno
-
Praha :
Národní muzeum : Akropolis,
2022
- Vydání
- Vydání první
- Témata
- Popis jednotky
- Seznam zkratek
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-7470-449-9
978-80-7036-710-0