Spotřební imaginace státního socialismu : reklama v Československu 1948-1989

Get it

Socialistická reklama a propagace v poválečném Československu. Kniha přistupuje k reklamě jako k formě komunikace, v níž se protínají státní zájmy hospodářské politiky, spotřební kultura, umělecký svět a proměňující se podmínky mediálního provozu. Reklama jako figurační rozhraní. Myslet spotřební imaginaci socialisticky - aktéři full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Ondřej Táborský, 1981-
Other Authors
Lucie Česálková, 1983-
Document Type
Books
Physical Description
503 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty, faksimile
Published
Praha : Národní muzeum : Akropolis, 2022
Edition
Vydání první
Subjects
Item Description
Seznam zkratek
Bibliography
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7470-449-9
978-80-7036-710-0

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
STUD
N
1399.00 Kč 36036
Outside loan
Loading…
Knihovna ČNB
Volný výběr
36036