Dotek Midase : proč někteří podnikatelé zbohatnou a většina ne
Nové druhy podnikání a podnikatelů v postkrizovém období (světová finanční krize 2007-2009). Éra ekonomiky informací. Co je zapotřebí k úspěšnému podnikání. Charakteristika základních bodů tzv. "doteku Midase" (síla charakteru, koncentrace, značka, vztahy, malé věci, které se počítají).
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 238 s. váz.
- Vydáno
-
Praha :
Pragma,
2012
- Témata
- ISBN
- 978-80-7349-300-4
Vybrat instituci:
Jednotky
Nápověda| Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
ČNB
|
N
|
280.00 Kč | 28659 | |||
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Knihovna ČNB
|
D1 (na počkání)
|
28659 |