Dotek Midase : proč někteří podnikatelé zbohatnou a většina ne

To chci

Nové druhy podnikání a podnikatelů v postkrizovém období (světová finanční krize 2007-2009). Éra ekonomiky informací. Co je zapotřebí k úspěšnému podnikání. Charakteristika základních bodů tzv. "doteku Midase" (síla charakteru, koncentrace, značka, vztahy, malé věci, které se počítají).

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Robert T. Kiyosaki, 1947-
Další autoři
Mark Burnett
Vladimír Bayer
Donald Trump, 1946-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
238 s. váz.
Vydáno
Praha : Pragma, 2012
Témata
ISBN
978-80-7349-300-4

Vybrat instituci:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
ČNB
N
280.00 Kč 28659
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
D1 (na počkání)
28659