Efektivní krizová komunikace pro všechny manažery a PR specialisty

Get it

Etapy krizové komunikace. Získávání médií a novinářů na svou stranu. Důležitost firemní pověsti. Využití internetu a sociálních médií. Konkrétní příklady z praxe.

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Radek Chalupa
Document Type
Books
Physical Description
169 s. brož.
Published
Praha : Grada Publishing, 2012
Edition
1. vyd.
Series
Komunikace [Grada]
Subjects
ISBN
978-80-247-4234-2

Select institution:

MARC

LEADER 00000nam-a2200000-i-4500
001 kpw0119190
003 CZ-PrCNB
005 20240325114401.1
007 ta
008 120312s2012----xr-----------u0|0 --cze--
020 |a 978-80-247-4234-2:  |c 259 Kč 
041 0 |a cze 
044 |a xr 
100 1 |a Chalupa, Radek  |4 aut 
245 1 0 |a Efektivní krizová komunikace pro všechny manažery a PR specialisty /  |c Radek Chalupa 
250 |a 1. vyd. 
264 1 |a Praha :  |b Grada Publishing,  |c 2012 
300 |a 169 s.  |f brož. 
490 0 |a Komunikace [Grada] 
520 2 |a Etapy krizové komunikace. Získávání médií a novinářů na svou stranu. Důležitost firemní pověsti. Využití internetu a sociálních médií. Konkrétní příklady z praxe. 
653 |a firmy 
653 |a podniky 
653 |a krize 
653 |a média 
653 |a sociální 
653 |a Internet 
653 |a dobrá 
653 |a pověst 
653 |a vedoucí 
653 |a pracovníci 
653 |a zaměstnanci 
653 |a propuštění 
653 |a nátlakové 
653 |a skupiny 
653 |a mediální 
653 |a analýza 
655 7 |a monografie  |7 fd132842 
830 0 |a Komunikace [Grada] 
910 |a ABE031  |b P-4219 
996 |c P-4219  |f 1  |g D1 (na počkání)  |h 259.00 Kč  |l ČNB  |r N  |s A 
996 |b 22611  |c P-4219  |l Knihovna ČNB  |r D1 (na počkání)  |s A  |a 0  |e ABE031  |t ABE031.22611