Psychologie podnikání : osobnost podnikatele a rozvoj podnikatelských dovedností
Podnikatelé a podnikání. Rámec podnikání. Osobnost podnikatele. Podnikání žen. Objevování, rozvoj a hodnocení podnikatelských příležitostí. Sociální kapitál, síť kontaktů a akvizice lidských zdrojů. Vyjednávání, prodej a prezentace produktu. Kultura, identita, image a prezentace firmy. Řízení růstu firmy. Mezinárodní spolupráce. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 261 s. brož.
- Vydáno
-
Praha :
Management Press,
2005
- Vydání
- 1. vyd.
- Témata
- ISBN
- 80-7261-125-9
Vybrat instituci:
Jednotky
Nápověda| Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
ČNB
|
N
|
340.00 Kč | P-2627 | |||
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Knihovna ČNB
|
D1 (na počkání)
|
P-2627 |