Un aspect de la concretisation des indeaux revolutionnaire: les modifications dans l'enseigment secondaire. L'exemple de l'Ecole centrale de Mons. = Uplatnění myšlenek velké francouzské revoluce v podobě jmen ve středním školství. Příklad střední školy v Monsu
Ein Aspekt der Verwirklichung revolutionärer Ideale: Änderungen im Sekundarschulwesen. Das Beispiel der "École centrale" in Mons. One aspect of the achievement of the ideals of the Revolution: Changes in the secondary education. The Mons Central School as an example.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Vydáno
-
2000
- Publikováno v
- Mezinárodní vědecká konference Cesty k lidské moudrosti a dokonalosti : Komenského poselství člověku a světu : sborník příspěvků z konference [konané 19. a 20. října 2000 v Českých Budějovicích]. -- s. 57-71
- Témata
Instituce:
Bibliografie dějin Českých zemí
MARC
LEADER | 00000naa-a2200000-a-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpc07106112 | ||
003 | CZ-PrHAC | ||
005 | 20220629130628.9 | ||
007 | ta | ||
008 | 130330s2000----fre||||f||||||||||||xr||| | ||
040 | |e rda | ||
041 | 0 | |a fre | |
041 | 0 | |a cze | |
044 | |a xr | ||
100 | 1 | |a Isaac, Marie-Thérèse |4 aut | |
245 | 0 | 3 | |a Un aspect de la concretisation des indeaux revolutionnaire: les modifications dans l'enseigment secondaire. L'exemple de l'Ecole centrale de Mons. = Uplatnění myšlenek velké francouzské revoluce v podobě jmen ve středním školství. Příklad střední školy v Monsu / |c Isaac, Marie-Théres. |
246 | 3 | 0 | |a Uplatnění myšlenek velké francouzské revoluce v podobě jmen ve středním školství. Příklad střední školy v Monsu |c Isaac, Marie-Théres. |
260 | |c 2000 | ||
520 | |a Ein Aspekt der Verwirklichung revolutionärer Ideale: Änderungen im Sekundarschulwesen. Das Beispiel der "École centrale" in Mons. One aspect of the achievement of the ideals of the Revolution: Changes in the secondary education. The Mons Central School as an example. | ||
546 | |a Résumé německy , anglicky s. 70-71. | ||
600 | 1 | 4 | |a Condorcet, Jean Antoine Nicolas de, |d 1743-1794 |7 ola2002159003 |
648 | 4 | |a 1795-1815 | |
648 | 4 | |a 1798-1802 | |
653 | 0 | |a dějiny školství | |
653 | 0 | |a školství belgické | |
653 | 0 | |a školství francouzské | |
653 | 0 | |a školy střední | |
653 | 0 | |a školství střední | |
653 | 0 | |a revoluce Velká francouzská (1789-1799) | |
653 | |a Mons (Belgie) | ||
659 | |a qec |x světové dějiny 1789-1918 | ||
659 | |a qq |x Belgie | ||
659 | |a qq |x Francie | ||
659 | |a zzf |x školství, pedagogika, učitelé, péče o mládež | ||
773 | 0 | |t Mezinárodní vědecká konference Cesty k lidské moudrosti a dokonalosti : Komenského poselství člověku a světu : sborník příspěvků z konference [konané 19. a 20. října 2000 v Českých Budějovicích] |d České Budějovice : Jihočeská univerzita, Pedagogická fakulta, 2000 |h 372 s. |z 80-7040-444-2, |g s. 57-71 | |
910 | |a ABB115 | ||
996 | |a 69820 | ||
998 | |a n | ||
998 | |b a | ||
998 | |c a |