Bez loga

To chci

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka -až celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Naomi Klein, 1970-
Další autoři
Pavel Kaas, 1969-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xxiii, 510 stran : ilustrace
Vydáno
Praha : Argo, 2005
Vydání
První vydání
Edice
Zip (Argo)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
80-7203-671-8
80-7363-010-9
Obsah
BEZ PROSTORU -- Nový svět značek -- Značka expanduje: -- Jak si logo přivlastnilo klíčovou roli -- Hlavně alternativně: -- Trh orientovaný na mládež a cool marketing -- Značky ve světě vzdělání: -- Reklama na školách a univerzitách -- I patriarchové se umí odvázat: -- Triumf obchodování s osobní identitou -- BEZ VÝBĚRU -- Bombardování značkami: -- Franšíza v éře superznaček -- Fúze a synergie: -- Stvoření obchodních Utopií -- Cenzorské korporace: -- Globální vesnice zatarasená značkami -- BEZ PRÁCE -- Nepotřebná továrna: -- Degradace výroby v éře superznaček -- Hrozby a brigádníci: -- Od práce za nic k „národu svobodných“ -- Pěstování neloajálnosti: -- Co uděláš to se ti vrátí -- BEZ LOGA -- Kulturní sabotáž: -- Reklama pod palbou -- Dobývání ulic -- Vzestup špatné nálady: -- Nová vlna aktivismu proti korporacím -- Značka jako bumerang: -- Taktika kampaní založených na moci značky -- Příběh tří značek: -- O fajfce lastuře a obloučcích -- Lokální zahraniční politika: -- Studenti a komunity v akci -- U značky to nekončí: -- Omezení politiky využívající moci značek -- Konzumerismus versus občanství: Globální boj za veřejný prostor -- Dva roky v ulicích: -- Projít branou symbolů

:


MARC

LEADER 00000cam-a2200000-i-4500
001 990002186300106986
003 CZ-PrCU
005 20230128152827.0
007 ta
008 050517s2005----xr-a---er-----001-0-cze-d
015 |a cnb001575873 
020 |a 80-7203-671-8  |q (Argo ;  |q vázáno) 
020 |a 80-7363-010-9  |q (Dokořán ;  |q vázáno) 
040 |a ABD107  |b cze  |c ABD107  |d ABD107  |d ABD063  |d ABD103  |d ABD001  |d ABD005  |e rda 
041 1 |a cze  |h eng 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 339.138  |2 MRF 
080 |a 005.44  |2 MRF 
080 |a 334.726  |2 MRF 
100 1 |a Klein, Naomi,  |d 1970-  |7 xx0017542  |4 aut 
240 1 0 |a No logo.  |l Česky 
245 1 0 |a Bez loga /  |c Naomi Kleinová ; z anglického originálu No logo, přeložil Pavel Kaas 
250 |a První vydání 
264 1 |a Praha :  |b Argo,  |c 2005 
300 |a xxiii, 510 stran :  |b ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Zip ;  |v svazek 1 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
505 8 0 |g 01/01 - Obsah (FF)  |a BEZ PROSTORU -- Nový svět značek -- Značka expanduje: -- Jak si logo přivlastnilo klíčovou roli -- Hlavně alternativně: -- Trh orientovaný na mládež a cool marketing -- Značky ve světě vzdělání: -- Reklama na školách a univerzitách -- I patriarchové se umí odvázat: -- Triumf obchodování s osobní identitou -- BEZ VÝBĚRU -- Bombardování značkami: -- Franšíza v éře superznaček -- Fúze a synergie: -- Stvoření obchodních Utopií -- Cenzorské korporace: -- Globální vesnice zatarasená značkami -- BEZ PRÁCE -- Nepotřebná továrna: -- Degradace výroby v éře superznaček -- Hrozby a brigádníci: -- Od práce za nic k „národu svobodných“ -- Pěstování neloajálnosti: -- Co uděláš to se ti vrátí -- BEZ LOGA -- Kulturní sabotáž: -- Reklama pod palbou -- Dobývání ulic -- Vzestup špatné nálady: -- Nová vlna aktivismu proti korporacím -- Značka jako bumerang: -- Taktika kampaní založených na moci značky -- Příběh tří značek: -- O fajfce lastuře a obloučcích -- Lokální zahraniční politika: -- Studenti a komunity v akci -- U značky to nekončí: -- Omezení politiky využívající moci značek -- Konzumerismus versus občanství: Globální boj za veřejný prostor -- Dva roky v ulicích: -- Projít branou symbolů 
520 |a Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka -až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni. (Nakladatelská anotace) 
650 0 7 |a loga  |7 ph558795  |2 czenas 
650 0 7 |a ochranné známky  |7 ph123671  |2 czenas 
650 0 7 |a sociologie kultury  |7 ph125751  |2 czenas 
650 0 7 |a konzumní společnost  |7 ph121836  |2 czenas 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 7 |a globalizace  |7 ph120568  |2 czenas 
650 0 7 |a nadnárodní společnosti  |7 ph115414  |2 czenas 
700 1 |a Kaas, Pavel,  |d 1969-  |7 mzk2003187004  |4 trl 
765 0 |t No logo  |9 Česky 
830 0 |a Zip (Argo) 
997 |a BK