Zákaznická věrnost : jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je : [jak dovést zákaznický servis k dokonalosti]

Get it

Autor představuje všem personalistům a manažerům názor, že opravdu kvalitní vztah se zákazníkem mohou firmy vybudovat pouze, pokud vytvářejí a prohlubují dobré vztahy se svými zaměstnanci. Autor zdůrazňuje, že je třeba, aby každý zaměstnanec měl ve firmě důležité místo a byl zplnomocněn činit rozhodnutí na své úrovni. Důstojné full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Edward Horrell
Other Authors
Jana Kalová
Document Type
Books
Physical Description
iii, 152 s. ; 23 cm
Published
Brno : Computer Press, 2007
Edition
Vyd. 1.
Series
Praxe manažera
Subjects
Item Description
Přeloženo z angličtiny
Bibliography
Obsahuje rejstřík
ISBN
978-80-251-1905-1

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
Depozitář
65
Outside loan
Loading…
Pobočka Kasárna
65