Zákaznická věrnost : jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je : [jak dovést zákaznický servis k dokonalosti]
Autor představuje všem personalistům a manažerům názor, že opravdu kvalitní vztah se zákazníkem mohou firmy vybudovat pouze, pokud vytvářejí a prohlubují dobré vztahy se svými zaměstnanci. Autor zdůrazňuje, že je třeba, aby každý zaměstnanec měl ve firmě důležité místo a byl zplnomocněn činit rozhodnutí na své úrovni. Důstojné … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- iii, 152 s. ; 23 cm
- Published
-
Brno :
Computer Press,
2007
- Edition
- Vyd. 1.
- Series
- Praxe manažera
- Subjects
- Item Description
- Přeloženo z angličtiny
- Bibliography
- Obsahuje rejstřík
- ISBN
- 978-80-251-1905-1