Zákaznická věrnost : jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je : [jak dovést zákaznický servis k dokonalosti]

To chci

Autor představuje všem personalistům a manažerům názor, že opravdu kvalitní vztah se zákazníkem mohou firmy vybudovat pouze, pokud vytvářejí a prohlubují dobré vztahy se svými zaměstnanci. Autor zdůrazňuje, že je třeba, aby každý zaměstnanec měl ve firmě důležité místo a byl zplnomocněn činit rozhodnutí na své úrovni. Důstojné celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Edward Horrell
Další autoři
Jana Kalová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
iii, 152 s. ; 23 cm
Vydáno
Brno : Computer Press, 2007
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Praxe manažera
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Bibliografie
Obsahuje rejstřík
ISBN
978-80-251-1905-1

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Depozitář
65
Absenčně
Načítá se…
Pobočka Kasárna
65