Zákaznická věrnost : jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je : [jak dovést zákaznický servis k dokonalosti]
Autor představuje všem personalistům a manažerům názor, že opravdu kvalitní vztah se zákazníkem mohou firmy vybudovat pouze, pokud vytvářejí a prohlubují dobré vztahy se svými zaměstnanci. Autor zdůrazňuje, že je třeba, aby každý zaměstnanec měl ve firmě důležité místo a byl zplnomocněn činit rozhodnutí na své úrovni. Důstojné … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- iii, 152 s. ; 23 cm
- Vydáno
-
Brno :
Computer Press,
2007
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Praxe manažera
- Témata
- Popis jednotky
- Přeloženo z angličtiny
- Bibliografie
- Obsahuje rejstřík
- ISBN
- 978-80-251-1905-1