Od lokálních mítinků k politickému marketingu : teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní

Get it

Autorka vypracovává v textu teoretický rámec tří vzájemně propojených politických procesů: politické komunikace, volebních kampaní a politického marketingu.

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Eva Lebedová, 1981-
Other Authors
Masarykova univerzita. Mezinárodní politologický ústav
Document Type
Books
Physical Description
106 s. : il. ; 21 cm
Published
Brno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2005
Edition
1. vyd.
Series
Monografie
Subjects
Item Description
400 výt
Bibliography
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
80-210-3800-4 (brož.)

Select institution:

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
Ústřední knihovna
1PNL naučná sklad
Outside loan
Loading…
Ústřední knihovna
1PNL naučná sklad