Od lokálních mítinků k politickému marketingu : teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní

To chci

Autorka vypracovává v textu teoretický rámec tří vzájemně propojených politických procesů: politické komunikace, volebních kampaní a politického marketingu.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Eva Lebedová, 1981-
Další autoři
Masarykova univerzita. Mezinárodní politologický ústav
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
106 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Brno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2005
Vydání
1. vyd.
Edice
Monografie
Témata
Popis jednotky
400 výt
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
80-210-3800-4 (brož.)

Vybrat instituci:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
1PNL naučná sklad
Absenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
1PNL naučná sklad