Reklama a Public Relations v mediální praxi

Get it

Reklama a Public Relations jsou součástí běžné výuky předmětu Marketing na všech VŠ ekonomického zaměření. Přednáší se v různých úrovních, ale vždy z pohledu ekonomického. Opomíjena bývá však otázka mediality, fungování procesů, kterými se reklama a PR dostávají k přijímateli mediální informace. Naopak na katedrách humanitních full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Peter Stoličný, 1945-
Other Authors
Vysoká škola hotelová v Praze 8. Katedra mediální komunikace
Document Type
Books
Physical Description
130 s. : il. ; 30 cm
Published
Praha : Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2008
Edition
Vyd. 1.
Subjects
Item Description
Nad názvem: Vysoká škola hotelová v Praze 8, katedra mediálních komunikací
100 výt.
Bibliography
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-86578-71-2 (brož.)

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
Ústřední knihovna
1PNL naučná sklad