Reklama a Public Relations v mediální praxi
Reklama a Public Relations jsou součástí běžné výuky předmětu Marketing na všech VŠ ekonomického zaměření. Přednáší se v různých úrovních, ale vždy z pohledu ekonomického. Opomíjena bývá však otázka mediality, fungování procesů, kterými se reklama a PR dostávají k přijímateli mediální informace. Naopak na katedrách humanitních … full description
        Saved in:
      
    
          Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 130 s. : il. ; 30 cm
- Published
- 
        Praha :
          Vysoká škola hotelová v Praze 8,
    
        2008
    
- Edition
- Vyd. 1.
- Subjects
- Item Description
- Nad názvem: Vysoká škola hotelová v Praze 8, katedra mediálních komunikací
 100 výt.
- Bibliography
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-86578-71-2 (brož.)