Aktivita žáků ve vyučování
Zkoumání žákovské aktivity se děje z hlediska výchovné skutečnosti i pedagogické teorie. Jsou shrnuty a zhodnoceny hlavní poznatky nemarxistických pojetí i výtěžky marxistické koncepce. Autorka také označuje determinantystrukturálních vazeb v aktivní činnosti žáků i podmínky jejího rozvíjení ve vyučovacím procesu. Podnětně zdůrazňuje … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 188, [3] s. ; 8°
- Published
-
Praha :
SPN,
1971
- Edition
- 1. vyd.
- Series
- Pedagogická teorie a praxe
- Subjects
- Item Description
- Jmenný a věcný rejstřík
Obálka a vazba: Zdeněk Ziegler
2000 výt.
Pozn.
Rus., franc. a angl. souhrn - Bibliography
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Select institution:
MARC
| LEADER | 00000cam-a2200000-a-4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | kpw0142954 | ||
| 003 | CZ-ZlKKF | ||
| 005 | 20131006234746.9 | ||
| 007 | ta | ||
| 008 | 970322s1971 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
| 015 | |a cnb000432332 | ||
| 040 | |a ABA001 |b cze |c ABA001 |d ABA001 | ||
| 041 | 0 | |a cze | |
| 044 | |a xr | ||
| 080 | |a 371.2.01 | ||
| 100 | 1 | |a Skalková, Jarmila, |d 1924- |7 jk01111483 |4 aut | |
| 245 | 1 | 0 | |a Aktivita žáků ve vyučování / |c Jarmila Skalková |
| 250 | |a 1. vyd. | ||
| 260 | |a Praha : |b SPN, |c 1971 | ||
| 300 | |a 188, [3] s. ; |c 8° | ||
| 490 | 1 | |a Pedagogická teorie a praxe | |
| 500 | |a Jmenný a věcný rejstřík | ||
| 500 | |a Obálka a vazba: Zdeněk Ziegler | ||
| 500 | |a 2000 výt. | ||
| 500 | |a Pozn. | ||
| 500 | |a Rus., franc. a angl. souhrn | ||
| 504 | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | ||
| 520 | |a Zkoumání žákovské aktivity se děje z hlediska výchovné skutečnosti i pedagogické teorie. Jsou shrnuty a zhodnoceny hlavní poznatky nemarxistických pojetí i výtěžky marxistické koncepce. Autorka také označuje determinantystrukturálních vazeb v aktivní činnosti žáků i podmínky jejího rozvíjení ve vyučovacím procesu. Podnětně zdůrazňuje stránku anticipační, motivační i aspirační, roli problémových situací a další faktory. | ||
| 653 | 0 | |a pedagogika | |
| 653 | 0 | |a aktivní činnost žáků | |
| 653 | 0 | |a vyučování | |
| 653 | 0 | |a vyučovací proces | |
| 830 | 0 | |a Pedagogická teorie a praxe | |
| 910 | |a ZLG001 | ||
| 980 | |c 278996 |b 377700175662 |1 371 |t N |l 1PNL naučná sklad |v A |d 18.2.1999 |r 0 |f 26.00 |x 7 | ||
| 980 | |c 252905 |b 377700175663 |1 371 |t N |l 1PNL naučná sklad |v A |d 18.2.1999 |r 0 |f 26.00 |x 7 | ||
| 996 | |b 307917 |l Ústřední knihovna |r 1PNL naučná sklad |s A |a 0 |e ZLG001 |t ZLG001.307917 | ||
| 996 | |b 307918 |l Ústřední knihovna |r 1PNL naučná sklad |s A |a 0 |e ZLG001 |t ZLG001.307918 | ||