Učitel a syndrom vyhoření
Jak může učitel rozpoznat prvotní příznaky a jak svému vyhoření předejít. Mezi nejčastější profese, u nichž hrozí syndrom vyhoření, patří učitelé. Právě oni totiž často přistupují ke své práci s velkým nadšením a zaujetím, nicméně pokud se nedočkají adekvátní odezvy a nepocítí úspěch, ztrácejí motivaci. Jejich nadšení … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 165 stran ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Raabe,
[2021]
- Edice
- Já, učitel
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie
- ISBN
- 978-80-7496-472-5
MARC
LEADER | 00000nam-a2200000-i-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw01904646 | ||
003 | CZ-ZlKKF | ||
005 | 20210902092758.2 | ||
007 | ta | ||
008 | 210615t20212021xr ||||fr|||||000|0|cze|d | ||
020 | |a 978-80-7496-472-5 |q (brožováno) | ||
040 | |a ABA006 |b cze |c ABA006 |d ABA006 |e rda | ||
041 | 0 | |a cze | |
044 | |a xr | ||
072 | 7 | |a 159.93/.94 |x Senzorické a motorické funkce. Emoce. Vůle |2 Konspekt |9 17 | |
080 | |a 37.011.3-051 |2 MRF | ||
080 | |a 331.44 |2 MRF | ||
080 | |a 159.944.4 |2 MRF | ||
080 | |a 159.913 |2 MRF | ||
080 | |a 613.86 |2 MRF | ||
080 | |a 331.101.38 |2 MRF | ||
080 | |a 159.923.5 |2 MRF | ||
080 | |a (035) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Čapek, Robert, |d 1967- |7 jn20020721213 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Učitel a syndrom vyhoření / |c Robert Čapek, Irena Příkazská, Jiří Šmejkal |
264 | 1 | |a Praha : |b Raabe, |c [2021] | |
264 | 4 | |c ©2021 | |
300 | |a 165 stran ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Já, učitel | |
504 | |a Obsahuje bibliografie | ||
520 | 2 | |a Jak může učitel rozpoznat prvotní příznaky a jak svému vyhoření předejít. |b Mezi nejčastější profese, u nichž hrozí syndrom vyhoření, patří učitelé. Právě oni totiž často přistupují ke své práci s velkým nadšením a zaujetím, nicméně pokud se nedočkají adekvátní odezvy a nepocítí úspěch, ztrácejí motivaci. Jejich nadšení slábne, postupně se může dostavit únava, fyzické obtíže, či absolutní lhostejnost, které již jasně signalizují syndrom vyhoření. | |
650 | 0 | 7 | |a učitelé |7 ph126982 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a stres z povolání |7 ph126136 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a syndrom vyhoření |7 ph116370 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a psychohygiena |7 ph115945 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a zvládání stresu |7 ph135858 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a pracovní motivace |7 ph124529 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a pozitivní myšlení |7 ph124475 |2 czenas |
655 | 7 | |a příručky |7 fd133209 |2 czenas | |
700 | 1 | |a Příkazská, Irena |7 xx0211684 |4 aut | |
700 | 1 | |a Šmejkal, Jiří, |d 1956- |7 osa20191020584 |4 aut | |
830 | 0 | |a Já, učitel | |
910 | |a ZLG001 | ||
980 | |c 964744 |b 377700644484 |1 159.9 |t N |l 4DNL naučná dospělí |v A |n N |d 4.8.2021 |r 2021 |f 385.00 |w 2159003004 |j EUROMEDIA GROUP, k.s. |x 7 | ||
996 | |b 2691724 |l Ústřední knihovna |r 4DNL naučná dospělí |s A |a 0 |e ZLG001 |t ZLG001.2691724 |