Bruncvík se chápe slova. Marginálie k didaktickému využití hrdinů středověké literatury

Get it

Studie se zabývá možnými způsoby výuky středověké literatury na středních školách. Jedním ze způsobů je odklon od tradičního chronologického rámce a zaměření se na sondážní texty, zejména narativy, které spojují současnost s minulostí. Tuto možnost ukazuje na příkladu příběhu o Bruncvíkovi, přičemž porovnává jeho středověkou full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Vendula Rejzlová, 1983-
Other Authors
Matouš Jaluška, 1985-
Document Type
Articles
Published in
Slovo a smysl = Word & sense : časopis pro mezioborová bohemistická studia. -- ISSN 1214-7915. -- Ročník 20, číslo 43 (2023), strana 112-128
Subjects
Bibliography
Obsahuje použitou literaturu a poznámkový aparát.

Institution:

Information about library
Destination Accessibility Link Link source
Web Plný text František Bartoš Regional Library in Zlín